конкурс на місцеву закупівлю «Утримання та ремонт офісної техніки»

( 0 Votes )
There are no translations available.

від 03 квітня  20_17 р.

 

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 (далі – „Запит)

 

     Громадський Рух «Віра, Надія, Любов» (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю «Утримання та ремонт офісної техніки»

 

Джерело фінансування закупівлі – : Дана закупівля необхідна для технічного/сервісного обслуговування друкуючої техніки проекта «Надання комплексу профілактичних послуг найбільш уразливим до ВІЛ-інфікування групам населення в м. Одесі та Одеській області», що фінансується ВБО "Всеукраїнська мережа ЛЖВ" та МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні».

Предмет закупівлі:

 

1. Послуги із технічного/сервісного обслуговування друкуючої техніки (перелік техніки див. у Додатку №1)

2. Послуги із заправки та відновлення картриджів (орієнтовний перелік у Додатку № 2)

 

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

[Приклад: Щомісячно з 01 травня 2017 р. по 31 грудня 2017 року]

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Безготівковий розрахунок

Цінова пропозиція

Технічне/сервісне обслуговування друкуючої техніки (перелік у Додатку 1) має здійснюватися у строк, який не більше 2-х робочих днів з моменту звернення замовника

Цінова пропозиція

Термін ремонту друкуючої техніки (перелік у Додатку 1) - не більше 5-ти робочих днів, за виключенням моделей, які мають застарілі деталі

Цінова пропозиція

Надання послуг із заправлення картриджів та відновлення, перелік та найменування яких визначено у Додатку 2

Заповнений Додаток 2 до Цінової пропозиції

(з чітким дотриманням переліку товарів)

Термін надання послуг із заправлення та відновлення картриджів - не більше 2-х робочих днів

Цінова пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

[Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)]

 

 

 

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. 1.Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. 2.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений        з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php )
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з постачальниками

 

Слюсаренко Костянтин Миколайович, фінансовий менеджер,   тел. раб.: 0487772517,                       e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , вул. Успенська, 53

 

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

 

Країна_Україна_ індекс_65011_ місто_Одеса_ вул.Успенська буд._53 .       

 

 

або на електронну пошту _ Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду "> Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ,

 

від _03 квітня 2017  року до _07 квітня  (включно).

 

 

 

 

 

 

 

 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

 

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

 

Додаткова інформація

 

 

Додаток 1:

 

 

 

Назва

Кількість

Вартість (грн./зазначити без ПДВ чи з ПДВ)

1

Принтер Brother 3380

1

 

2

Принтер Samsung SCX 4100

1

 

3

Принтер Samsung ML 2010

1

 

 
РосійськаУкраїнськаEnglish (United Kingdom)

  

  

  

Прогноз погоды в Одессе » Украина