Тендер на закупівлю лікарських засобів та виробів медичного признаення (подовжено до 10.02.2017 р.)

( 0 Votes )
There are no translations available.

Завантажити оголошення: Ogoloshennya_med_preparat_2017.docx


від 13 січня 2017 р.


Подовжено до 10.02.2017 р. 

ОГОЛОШЕННЯ № RFQ/1/2017

про проведення тендеру

(далі – „Оголошення”)

 

Громадська Організація « Громадський рух «Віра, Надія, Любов» (далі – «Організатор») оголошує тендер на закупівлю ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ.

 

Для участі в конкурсі запрошуються державні, та приватні правові організації.

 

1. Мета проведення конкурсу: обрання постачальника ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ТА ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ в рамках роботи проекту «Надання соціальної та психологічної допомоги шукачам притулку та біженцям в м. Одесі та Одеській області», що фінансується Управлінням Верховного комісара ООН у справах біженців.

 

2.Предмет закупівлі: лікарські засоби та вироби медичного призначення.

 

3.Специфікація товару: Препарати медичного призначення

(перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики у Додатку 1)

 

4. Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

З січня 2017 року до 31 грудня 2017 року

    

5. Кваліфікаційні та технічні вимоги.

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Пропозиція має включати лише  лікарські засоби та вироби медичного призначення, яке належним чином сертифіковане в Україні та допущені до використання згідно вимог чинного законодавства України.

 

1.Копії сертифікатів якості продукції

2.Зазначити кількість аптек в розрізі міста Одеси па наступних районах міста (Київський, Малиновський, Приморський р-ни).

3. Підтвердити можливість сплати за товар безготівковим розрахунком.

4. Зазначити наявність відстрочки платежу або її відсутність.

5. Вказати умови постачання.

6. Надати копії сертифікатів якості на продукцію, що приймає участь в пропозиції;

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

1. Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм     не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності,

2.Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), або довідки з податкового органу про обрання системи оподаткування 2 або 3 групи  та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

3.Копія довідки з ЄДРПОУ;

4. Копію статуту;

5. Довідка про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків та зборів стоном на початок 2017 року.

6.Копія державної ліцензії та дозволів з контролю якості лікарські засобів та виробів медичного призначення матеріалів та здійснення їх продажу що є державною гарантією про надійність своєї діяльності.

 

Всі копії документів повинні бути завіренні печаткою організації.

 

 

 

6. Склад цінової пропозиції:

  1. 1.Цінова пропозиція у вигляді рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо повинна включати пропозицію по кожній номенклатурній одиниці товару;
  2. 2.Виробника продукції.
  3. 3.Особливі умови у вигляді знижок та ін.
  4. 4.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

7. Умови та терміни подання пропозицій.

Технічна та Фінансова пропозиції повинні бути чітко відокремлені,запечатані у різні конверти. Невиконання цієї вимоги може призвести до дискваліфікації.

Тендер триває з 13 січня 2017 року до 30 січня 2017 року включно.

Пропозиції, які оформленні не належним чином, надісланні факсом або отримані після 16:00 год.30 січня 2017 року до розгляду не приймаються.

Пропозиції потрібно надсилати в запечатаних конвертах з поміткою „Тендер– ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА ВИРОБИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ” поштою на адресу: 65011, м.Одеса, вул.Краснова, 14 або на електрону адресу tender@vnl.com.ua з зазначенням в розділі тема листа - „Тендер– ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА ВИРОБИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ” до 30 січня 2017 року до 16.00 (включно).

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«31» січня 2015 року, о 14 год. 00 хв. за київським часом за адресою: м. Одеса,  вул. Успенська буд.53 До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

 

ГО «ГР «Віра, Надія, Любов» може на власний розсуд продовжити термін подання тендерних пропозицій, письмово повідомивши про це всім можливим постачальникам.

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками Голіков Ігор Сергійович, відповідальний за закупівлі, м. Одесса, вул. Краснова, 14, тел. 048-777-19-40, e-mail: golikov@vnl.com.ua 

Всі документи, які надаються в пропозиціях, не повертаються.

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

8. Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

 

1.   Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

2.   Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.   Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.   Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

5.   Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

6.   Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

7.   У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така тендерна пропозиція розглядатися не буде.

8.   До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

 

9. Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

 

Спочатку серед поданих пропозицій Комітетом із  закупівлі Організатора проводиться оцінка пропозицій, які відповідають технічним та кваліфікаційним вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті.

 

Оцінка тендерних пропозицій передбачає врахування декількох факторів, таких як: фінансовий стан, основна діяльність, попередні досягнення, рекомендації партнерів, вибіркової оцінки якості товарів та послуг, своєчасності виконання послуг.

 

Технічна оцінка включає такі фактори, як комплектність пакету документів, поданих на тендер, можливість постачання найменувань продукції чи послуг, які зазначені в специфікації, умов постачання продукції, наявність розгалуженої мережі заправок в розрізі міста Одеси, можливість сплати за товар по безготівкого переказу коштів.

 

Фінансова оцінка пропозиції буде розглянута у випадку успішного проходження процесу оцінки технічної та кваліфікаційної частин.

 

 

10. Прийняття пропозиції.

 

ГО «Гл³ра, Надія, Любов» може на власний розсуд збільшити або зменшити запропонований обсяг замовлення автомобільного пального, укладаючи контракт, і не розраховує на значну зміну запропонованих розцінок. Будь-яке збільшення чи зменшення обсягу пального за контрактом обговорюватиметься з переможцем тендеру під час остаточного оформлення замовленння.

 

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

 

ГО «ГР «Віра, Надія, Любов» не зобов’язаний надавати перевагу будь-якій організації чи конкретній торговій марці, які подають тендерні пропозиції та не бере на себе зобов’язання щодо вибору організації, яка пропонує найнижчу вартість послуг.

 

Контракт буде укладений з учасником,пропозиція якого вважатиметься такою, що найбільш відповідає потребам ГО «ГР «Віра, Надія, Любов», зокрема економії, ефективності та найкращого співвідношення ціни і якості.

 

Додаток 1 до Тендерної пропозиції

 

Приблизний перелік необхідних товарів

(перелік  не є остаточним, буде змінюватись протягом дії угоди в залежності від потреб клієнтів)

 

Назва

Одиниця вимірювання

Вартість

  1. I.1.

Азимед таб. 500мг №3

 

 

  1. I.2.

Алмагель А сусп.фл.170мл

 

 

  1. I.3.

Амарил таб.4мг №30

 

 

  1. I.4.

Аскорил  экспекторант сироп фл. 100мл

 

 

  1. I.5.

Аспаркам таб.№50

 

 

  1. I.6.

Бинт мед.ст 7м х 14см

 

 

  1. I.7.

Биовиталь Киндер гель туб.175мл

 

 

  1. I.8.

Биоспорин лиоф. пор.1 доза амп. №10

 

 

  1. I.9.

Вата мед. ст. (ролик) 50 г

 

 

  1. I.10.

Виброцил наз.кап. фл.15мл

 

 

  1. I.11.

Вибуркол супп. №12

 

 

  1. I.12.

Вода д/ин.амп.2мл №10

 

 

  1. I.13.

Гексикон супп. 16мг №10

 

 

  1. I.14.

Гивалекс аэр. фл.50мл

 

 

  1. I.15.

Гидрокортизон сусп.д/ин.2,5%амп.2мл №10

 

 

  1. I.16.

Гино-тардиферон табл.№30

 

 

  1. I.17.

Гленцет табл.5 мг №30

 

 

  1. I.18.

Глицериновые супп. 1,24 г № 10

 

 

  1. I.19.

Декатилен лед.№20

 

 

  1. I.20.

Декатилен лед.№40

 

 

  1. I.21.

Дексалгин амп.2,0 №5

 

 

  1. I.22.

Дексаметазон р-р д/ин.4мг амп.1мл №25

 

 

  1. I.23.

Депантол ваг.свечи №10

 

 

  1. I.24.

Диакарб таб. 250 мг №30

 

 

  1. I.25.

Лаферобион супп. 150000МЕ №10

 

 

  1. I.26.

Лизак табл.№10/анис+мята

 

 

  1. I.27.

Макмирор табл.200мг №20

 

 

  1. I.28.

Мальтофер  таб. жев. №30

 

 

  1. I.29.

Милт капли наз.10 мл

 

 

  1. I.30.

Нимесил гран.д/сусп.пак.2г №30

 

 

  1. I.31.

Нифуроксазид сусп.фл. 90мл

 

 

  1. I.32.

Ницериум 30 уно капс. 30мг№30

 

 

  1. I.33.

Новирин табл.500 мг №20

 

 

  1. I.34.

Нурофен детск. сусп.100мг/5мл фл.100мл клубничн.вкус

 

 

  1. I.35.

Нутрилон 1 350г

 

 

  1. I.36.

Окомистин капли 0,01% фл. 5мл

 

 

  1. I.37.

Орасепт спрей 1,4%фл.177мл

 

 

  1. I.38.

Протефлазид кап.фл.30мл

 

 

  1. I.39.

Реосорбилакт р-р д/инф.200мл

 

 

  1. I.40.

Урсофальк капс.250мг №100

 

 

  1. I.41.

Фармазолин р-р 0,05%.фл. 10мл

 

 

  1. I.42.

Флостерон сусп.д/ин.амп.1мл №5

 

 

  1. I.43.

Цетрин таб. 10мг №20

 

 

  1. I.44.

Ципринол таб. 500мг №10

 

 

  1. I.45.

Цетрин таб. 10мг №20

 

 

  1. I.46.

Эдем табл 5 мг № 10

 

 

  1. I.47.

Шприц 2 мл трехкомп. MedPlast

 

 

  1. I.48.

Шприц 5 мл трехкомп. MedPlast

 

 

  1. I.49.

Элевит пронаталь таб. №100

 

 

  1. I.50.

Энтеросгель 405г конт.

 

 

 
Russian (CIS)Ukrainian (UA)English (United Kingdom)

  

  

  

Прогноз погоды в Одессе » Украина