Тендер на місцеву закупівлю постільних та столових наборів (до 15.08.2016)

( 0 Голоса )

Завантажити оголошення: Tender_postilni_ta_stolovi_nabori.docx


№ 21/07

від 27 липня 2016 р.

 

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 (далі – „Запит)

 

Громадська Організація «Віра, Надія, Любов» (далі – «Організатор») оголошує конкурс на місцеву закупівлю постільних та столових наборів.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення постільними та столовими наборами клієнтів поекту«Надання соціальної та психологічної допомоги шукачам притулку та біженцям в м. Одесі та Одеській області», що фінансується Управлінням Верховного комісара ООН у справах біженців.

Предмет закупівлі: Постільні та столові набори.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

До 15 вересня 2016 року

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Безкоштовна або включена в рахунок доставка за адресою вул. Краснова, 14

Цінова пропозиція

Безготівковий розрахунок

Довідка про відкритий розрахунковий рахунок

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), абодовідки з податкового органу про обрання системи оподаткування та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

Склад цінової пропозиції:

  1. 1.Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. 2.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевоїзакупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками з приводу роз’яснення умов проведення тендеру.

       Учасникам тендеру пропонується подавати запити на роз’яснення щодо цього тендеру електронною поштою на адресу Підлубного Сергія, логіста Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript ">sergey_pidlubnuy@ukr.net

Кінцевий термін отримання запитань – 23:59 год. за Київським часом 10 серпня 2016 р

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Пропозиції потрібно надсилати в запечатаних конвертах з поміткою „Тендер – постільні та столові набори”

м. Одеса, вул. Успенська, 53 ГО «Віра, Надія, Любов»   

або на електронну пошту Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript ">sergey_pidlubnuy@ukr.net,з темою «Постільні та столові набори»

 

до 15 серпня 2016 року до 16.00 (включно).

 

 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

       Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

 

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

 

Додаткова інформація (у разі необхідності)

 

 

Додаток 1 до Цінової пропозиції

 

Список-мінімум необхідних товарів

(список та кількість не є остаточними, будуть змінюватись протягом дії угоди)

 

Назва

Кількість

шт.

Вартість (грн./зазначити без ПДВ чи з ПДВ)

  1. 1.

Матрац ватний 190 см / 80 см

100 шт.

 

  1. 2.

Ковдра сентіпонова 145 см / 210 см

100 шт.

 

  1. 3.

Підковдра (бязь кольорова) 145 см/210 см

100 шт.

 

  1. 4.

Простирадло (бязь кольорова) 145 см /210 см

100 шт.

 

  1. 5.

Наволочка (бязь кольорова) 60 см /60 см

100 шт.

 

  1. 6.

Подушка 60 см /60 см

100 шт.

 

  1. 7.

Рушник махровий 40 см /80 см

100 шт.

 

  1. 8.

Каструля алюмінева з кришкою 2,5 л

100 шт.

 

  1. 9.

Виделка столова (нержавіюча сталь)

100 шт.

 

  1. 10.

Ложка столова (нержавіюча сталь)

100 шт.

 

  1. 11.

Миска емальована

100 шт.

 

  1. 12.

Кружка емальована 250 мл

100 шт.

 

 

Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки.

 

Будь ласка, зверніть увагу, що перелік та кількість найменувань лише для того, щоб учасники торгів, мали уявлення про прогнозовані потреби. Це не є зобов'язанням ГР «Віра, Надія, Любов” замовити вищезазначену кількість постільних та столових наборів. Кількість може змінюватися і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно Контракту.

 
РусскийУкраинскийEnglish (United Kingdom)

  

  

  

Прогноз погоды в Одессе » Украина