Кому і навіщо потрібна соціальна реклама?

( 1 Голос )

10517454 608615639246769 4339561178800599522 n23 жовтня 2014 року у приміщенні Одеської обласної державної адміністрації в рамках проведення Міжнародного молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд» за участю Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі В.В.Костицького відбулося засідання круглого столу на тему «Вплив соціальної реклами на формуванні громадської позиції сучасної молоді». Модератором круглого столу була Акімова Л.С. – регіональний представник Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі. В ході засідання було обговорено багато проблем: від етіко-правових аспектів соціальної реклами до питання «повинна, чи ні держава використовувати соціальну рекламу для реалізації своєї політики в сфері соціально-політичних відносин?» Свою думку висловили як науковці, представники державних структур, так і лідери громадських організацій, студенти. Треба відмітити, що круглий стіл почався з демонстрації відео-роликів – переможців тогорічного Молодіжного фестивалю - конкурсу соціальної реклами. В організації та проведенні цього заходу активну участь взяли співпрацівники ГР «Віра, Надія, Любов» Ісакова І.В. та Підгурська Х.А. Вони неодноразово були учасниками подібних заходів (в т.ч. тренінгів) на всеукраїнському рівні щодо вимог до освітлення актуальних соціально-значимих проблем сучасності. У 2012 році соціально-спрямована відео-реклама ГР «Віра, Надія, Любов» стала переможцем міського конкурсу соціальної реклами, який проводила Молодіжна рада при Одеському міському голові. На даний час ГР «Віра, Надія, Любов» - регіональний представник Індустріального Гендерного комітету по рекламі, створеного за підтримки Фонду Фридриха Еберта, у партнерстві з кафедрою маркетингу ОНПУ. Протягом роботи гендерних експертів Комітету регулярно проводився моніторинг рекламних носіїв в Одесі та було подано 3 скарги на рекламу. За підсумками роботи експертної комісії - 1 випадок визнано гендерно нетерпимим та з ознаками сексизму, в результаті реклама була змінена на менш агресивну. Учасники круглого столу одностайно прийняли резолюцію круглого столу, зазначивши, що соціальна реклама є інструментом потужного впливу на соціалізацію і формування громадянської позиції молоді і має входити у сферу державних інтересів, бути предметом соціальної уваги, підтримки і розвитку з боку влади.

10606288 608616145913385 9018666667592164453 n

10346532 608617129246620 5851803388508758028 n

 
РусскийУкраинскийEnglish (United Kingdom)